مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-06سياسي

نمایندگان استان کرمان در خط مقدم مطالبه گری حضور پیدا خواهند کرد


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با تاکید بر لزوم تقویت جریان مطالبه گری در استان کرمان گفت: نمایندگان در خط مقدم مطالبه گری حضور پیدا خواهند کرد.

- ، محمدرضا پورابراهیمی عصر جمعه در جلسه مجمع مطالبه گران استان کرمان با اشاره به ضرورت تشکیل و فعالیت این مجمع در استان کرمان، افزود: وجود روحیه مطالبه گری در هر جامعه ای دارای اهمیت است.

در استان کرمان به دلیل داشتن مردمانی محجوب، این روحیه مطالبه گری باید بیشتر ممورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: بحث مطالبه گری در استان باید با رویکرد فرهنگ سازی باشد به این معنا که اگر کسی بخواهد نماینده یا استاندار استان باشد، باید صریح و شفاف با مردم صحبت کند و این پاسخگوی به نفع عملکرد مثبت خود مسئول است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که بحث مطالبه گری در حال حاضر نسبت به سالیان گذشته به واسطه وجود فضای مجازی و سایر عوامل تغییر کرده است اما باید این موضوع در استان تقویت شود، بیان کرد: مسئله مطالبه گری بسیار مهم است چرا که اگر افکار عمومی مطالبه گر باشند، تأثیر مستقیمی بر عملکرد مسئول دارد و میزان خطای مسئول به کمترین حالت می رسد.

وی با اشاره به چگونگی جلوگیری از شکل گیری فساد در اقتصاد، تصریح کرد: در این زمینه مبارزه قاطع با افراد سودجو و انجام کارهای ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان استان کرمان در خط مقدم مطالبه گری حضور پیدا خواهند کرد

نمایندگان استان کرمان در خط مقدم مطالبه گری حضور پیدا خواهند کرد