مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 11:252021-08-06سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه پانزدهم مردادماه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل در خطبه های نمازجمعه پانزدهم مرداد 1400، به سه مساله شورای شهر و روستا و وظابف آنها در انتخاب شهردار توانمند، مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری و لزوم انتخاب کابینه انقلابی و مردمی و رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام ماه محرم و عزاداری ها تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(پانزدهم مردادماه 1400) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه خلخال: مصوبات استانی سفر رییس جمهور دولت دوازدهم برای خلخال عملی نشد/ تونل الماس محقق نشده است حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز جمعه شهرستان خلخال با اشاره به مصوبات سفر استانی رییس جمهور به اردبیل اظهار کرد: هیچ قولی از مصوبات سفر رییس جمهور در شهرستان خلخال عملی نشده و تونل الماس که یکی از مصوبات سفر بود هنوز محقق نشده است.

وی به قول رییس سازمان عشایری کشور در توسعه راه های ییلاقی شهرستان خلخال برای عشایر این شهرستان افزود: با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان کلنگ احداث راه عشایری در ییلاقات به زمین زده شد ولی از سوی رییس سازمان عشایری این قول عملی نشد.

امام جمعه خلخال با اشاره به ماه محرم ماه عزای حسینی بیان کرد: در آستانه ماه محرم وظیفه است که مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسمات ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه پانزدهم مردادماه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه پانزدهم مردادماه چه گفتند؟