مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-06سياسي

قالیباف: «اتحادیه بین المجالس جهانی» مقابل یکجانبه گرایی آمریکا بایستد


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی کشورها با پول و امکانات بر سازمان های بین المللی تسلط پیدا می کنند، خواستار ممانعت اتحادیه بین المجالس جهانی از یکجانبه گرایی آمریکا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مدیریت و کنترل کنند؛ البته آنها نیز در حوزه رسانه تسلط دارند ولی NGOها و تشکل های غیردولتی نیز توانسته اند قدرت خوبی در این خصوص کسب کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه اتحادیه بین المجالس جهانی می تواند به عنوان نماینده پارلمان ها حد واسطی میان مردم، دولت ها و قدرت ها باشد، عنوان کرد: نمایندگان مجلس به مردم نزدیک تر هستند و بهتر می توانند حرف آنها را منتقل کنند، هرچند در نگاه اول قدرت های بزرگ، خود را نماینده مردم جلوه می دهند اما نوع قدرت آنها به گونه ای است که ممکن است حتی بعد از مدتی در شرایطی مقابل مردم هم بایستند.

قالیباف در ادامه با بیان اینکه قدرت های جهانی ساختارهایی را سازماندهی کرده اند که تولید قدرت کرده و هیچ گاه از بین نمی رود و صرفا افراد در آن جابجا می شوند، گفت: در گذشته جامعه ملل را داشتیم که امروز تحت عنوان سازمان ملل فعالیت دارد و این سازمان شورای امنیتی دارد که در کنار آن رژیم هایی تشکل شده و امنیت، اقتصاد، FATF  و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: «اتحادیه بین المجالس جهانی» مقابل یکجانبه گرایی آمریکا بایستد

قالیباف: «اتحادیه بین المجالس جهانی» مقابل یکجانبه گرایی آمریکا بایستد