مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 10:552021-08-06اقتصادي

سالانه 200 هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی شرکت می کنند


معاون نظام های مهندسی ساختمان دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: در سطح کشور سالانه 200 هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از زنجان، حسین مقتدایی بعد از ظهر امروز در حاشیه آزمون ورود به حرفه مهندسی کاردانی و معمار تجربی و ماده 27 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این آزمون در سال های گذشته در دانشگاه زنجان برگزار می شد، اظهار کرد: امسال این آزمون در دو حوزه با اشاره به اینکه سالانه حدود 200 هزار نفر در این آزمون شرکت می کنند، تصریح کرد: این آزمون با توجه به تعداد شرکت کنندگان و نوع سوالات، از حساسیت خاصی برخوردار است که امسال شرایط کرونایی اوضاع را ویژه تر کرده است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در این آزمون شرکت می کنند، صلاحیت حرفه ای و پروانه اشتغال به کار مهندسی کاردانی و معمار تجربی و ماده 27 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را دریافت خواهند کرد، افزود: همه این زحمات به محصولی به نام مهندس دارای صلاحیت و با بینش و سواد مهندسی، پروانه اشتغال به کار مهندسی کاردانی یا معماری تجربی با صلاحیت حرفه ای مربوطه ختم خواهد شد.

مقتدایی با اشاره به اینکه همه این تلاش ها در نهایت منجر به تولید یک ساختمان شده و این محصول برای بهره برداران از کیفیت مطلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 200 هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی شرکت می کنند

سالانه 200 هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی شرکت می کنند