مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-06سياسي

IPU به عنوان یک قدرت پارلمانی در مقابل یکجانبه گرایی آمریکا بایستد


IPU به عنوان یک قدرت پارلمانی جلوی یکجانبه گرایی آمریکا را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(جمعه، 15 مردادماه) با دوآرته ونتورا پاچکو رییس اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) که به منظور حضور در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به ایران سفر کرده بود، دیدار و گفت و گو کرد.

قالیباف در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از حضور رییس پرتغالی اتحادیه بین المجالس جهانی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری گفت: شما به عنوان یک پرتغالی می توانید ارتباط پارلمانی خوبی میان دو کشور برقرار کنید.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه IPU باید بیش از پیش از ظرفیت خود در شرایط متفاوت امروز دنیا استفاده کند، اظهار داشت: باید پذیرفت دیپلماسی عمومی دنیای امروز به خاطر حضور رسانه ها و فضای مجازی قدرتمند شده و قدرت های یکجانبه گرا اگر می خواستند، می توانستند آن را مدیریت و کنترل کنند البته آنها نیز در حوزه رسانه تسلط دارند ولی NGOها و تشکل های غیردولتی نیز توانسته اند قدرت خوبی در این خصوص کسب کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه اتحادیه بین المجالس جهانی می تواند به عنوان نماینده پارلمان ها حد واسطی میان مردم، دولت ها و قدرت ها باشد، عنوان کرد: نمایندگان مجلس به مردم نزدیک تر هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

IPU به عنوان یک قدرت پارلمانی در مقابل یکجانبه گرایی آمریکا بایستد

IPU به عنوان یک قدرت پارلمانی در مقابل یکجانبه گرایی آمریکا بایستد