مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 09:502021-08-06سياسي

کمبود دارو و امکانات درمانی در استان بوشهر نگران کننده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به شرایط سخت کرونا در استان، گفت: کمبود اقلام دارویی و امکانات درمانی در استان بوشهر نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازماه تجلی فرهنگ حسینی و راه و رسم زندگی الهی اظهار داشت: امیدوارم مراکز فرهنگی، مساجد و هیئات مذهبی به ویژه صدا و سیما در عرصه تبیین فرهنگ حسینی در شرایط کنونی تلاشی در خور داشته باشند.

وی با بیان اینکه بی تردید اخلاص داشتن موجب سعادت، رستگاری و محبوبیت انسان نزد خداست افزود: این محبوبیت دارای آثاری است که کمترین آن محبوبیت آسمانی و حمایت و شفاعت دنیوی و اخروی است.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت 17 مرداد ماه روز خبرنگار اضافه کرد: خبرنگاری کاری بزرگ در عرصه مدیریت جامع هندسه نظام انسانی است و واسطه تحول بی خبری، بی اطلاعی و جهل جامعه به با خبری، با اطلاعی و علم جامعه است.

وی ادامه داد: جهان استکبار هم اینک در اندیشه مدیریت ادراکی جوامع بشری برای معماری اذهان آنان به سود خود است تا بتواند به اهداف جنایتکارانه خویش دست پیدا کند به همین جهت باید جبهه مقاومت خبری ایجاد شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب مبارزه با فساد یکی از ارکان برنامه دولت جدید باشد و در این عرصه جدیت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارو و امکانات درمانی در استان بوشهر نگران کننده است

کمبود دارو و امکانات درمانی در استان بوشهر نگران کننده است