مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 09:252021-08-06سياسي

پاسخ ایران به تهدیدات رژیم صهیونیستی سخت خواهد بود


امام جمعه موقت شیراز با اشاره به تهدید رژیم صهیونیستی و اینکه با رویه دولت های عربی خلیج فارس جولانگاه رژیم جعلی اسراییل شده است، گفت: اسراییل 12 روز در مقابل غزه تسلیم شد و در صورت تهدید ایران در عرض 24 ساعت به آنها پاسخ داده خواهد شد.

- ایسنا/فارس امام جمعه موقت شیراز با اشاره به تهدید رژیم صهیونیستی و اینکه با رویه دولت های عربی خلیج فارس جولانگاه رژیم جعلی اسراییل شده است، گفت: اسراییل 12 روز در مقابل غزه تسلیم شد و در صورت تهدید ایران در عرض 24 ساعت به آنها پاسخ داده خواهد شد.

حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز، گفت: شناخت حوادث تاریخی و قرآنی دهه پایانی ماه ذی الحجه درس های بسیاری به جامعه مسلمانان می دهد.

او با اشاره به داستان حضرت ابراهیم و قربانی کردن اسماعیل، افزود: مقام امامت بالاتر از نبوت است، حضرت ابراهیم وقتی تسلیم کامل شد به مقام امامت رسید.

بنابراین مسئله امامت از قرآن شروع می شود و در غدیر به تکامل می رسد.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه در این میان برخی امور مورد بی توجهی قرار گرفته است، گفت: از جمله این مباحث، مباهله است که کمتر از غدیر نیست؛ یک سنگ تمام بر ماجرای غدیر بود و باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ ایران به تهدیدات رژیم صهیونیستی سخت خواهد بود

پاسخ ایران به تهدیدات رژیم صهیونیستی سخت خواهد بود