مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-06پزشكي

توضیح درباره ماجرای تزریق سرم به بیماران در خیابان


رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی درباره تزریق سرم به تعدادی از بیماران در خیابانی در این شهر توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار کلیپ وصل سرم در خیابان های این شهر گفت: تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است مربوط به مراکز درمانیِ وابسته به این دانشگاه علوم پزشکی بابل نیست.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونا در بابل مانند تمام کشور وضعیت مناسبی ندارد و اکنون 1400 بیمار کرونایی بستری دائم و موقت هستند، افزود: با توجه به زیرساخت های مناسب و میزان تخت ها نسبت به جمعیت، وضعیت نسبتا بهتری از میانگین کشوری داریم و تاکنون در پذیرش بیماران کرونایی که نیاز به بستری قطعی دارند، کمبود تخت نداشته ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص پذیرش بیماران کرونایی سرپایی هم گفت: هفته گذشته مرکز بستری موقت در سالن ورزشی مخابرات بابل راه اندازی شد که روزانه می تواند به 600 بیمار سرپایی خدمت ارائه دهد.

دکتر جلالی ادامه داد: این پایگاه علاوه بر 4 بیمارستانی است که بستری دائم و موقت بیماران را انجام می دهد و درمجموع بیمارانی که در این مرکز و بیمارستان ها می توانند خدمت سرپایی دریافت کنند نزدیک به 1000 بیمار در 24 ساعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح درباره ماجرای تزریق سرم به بیماران در خیابان

توضیح درباره ماجرای تزریق سرم به بیماران در خیابان