مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-06سياسي

نظارت و ارزیابی مؤسسات پژوهشی به هدفمندی آنها کمک می کند


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه یکی از توفیقات این دوره از وزارت، ورود به بحث نظارت و ارزیابی موسسات پژوهشی بوده است، گفت: این مهم به هدفمندی موسسات پژوهشی کمک شایانی می کند.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه یکی از توفیقات این دوره از وزارت، ورود به بحث نظارت و ارزیابی موسسات پژوهشی بوده است، گفت: این مهم به هدفمندی موسسات پژوهشی کمک شایانی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در هفدهمین جلسه شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت گفت: نظارت یکی از ارکان مهم حاکمیتی وزارتخانه است و باید مورد توجه قرارگیرد.

نظارت و ارزیابی مؤسسات از رهاشدگی آنها جلوگیری می کند.

این توفیق مرهون تلاش های مرکز نظارت و ارزیابی است که باید از آن تشکر کرد.

وی با بیان اینکه در این دوره تلاش کردیم به نتایج کار مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت بیشتر از گذشته توجه کنیم، تصریح کرد: گروه بزرگی متشکل از حدود 1000 نفر اعضای هیئت علمی در کشور با این مرکز همکاری می کنند و این یکی از بزرگترین شبکه های غیر متمرکز وزارت علوم است.

وزیر علوم در ادامه درباره گزارش ارزیابی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات اظهار کرد: اگر ارتباط بخش های ستادی با مراکز تحقیقاتی وابسته به ستاد بیشتر شود، این مؤسسه ها رشد و تعالی بیشتری می یابند و می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت و ارزیابی مؤسسات پژوهشی به هدفمندی آنها کمک می کند

نظارت و ارزیابی مؤسسات پژوهشی به هدفمندی آنها کمک می کند