مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 09:052021-08-06پزشكي

به رکورد واکسیناسیون روزی 559 هزار نفر رسیدیم


کشور در حال حاضر از نظر میزان ابتلا، بستری و مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا بدترین شرایط را تجربه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور اظهار کرد: در حال حاضر کشور از نظر میزان ابتلا، بستری و مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا یکی از بدترین شرایط را کشور از زمان شیوع این بیماری در ایران تجربه می کند.

او ادامه داد: در شرایط فعلی راه اصلی رفع این اوضاع، انجام واکسیناسیون در کشور است که خوشبختانه امروزه تزریق واکسن به آمار 599 هزار نفر رسیده است.

از مردم درخواست دارم که دستورالعمل های بهداشتی را مانند زدن ماسک هنگام خروج از منزل تا رسیدن به نامه، پرهیز از برگزاری دورهمی و مهمانی ها و عدم ترددهای غیر ضروری در کشور رعایت کنند.

حریرچی بیان کرد: عدم اقدام مناسب دستگاه های اجرایی محیطی، ندانستن عواقب بیماری کرونا توسط مردم، تناقض های رفتاری، میایل معیشتی و ترجیحات فردی مانند انجام مسافرت تا باعث بروز چنین شرایطی بدی در کشور شده است من از مردم درخواست دارم با همکاری خوب شان این مدت را تحمل کرده تا کشور به یک شرایط پایدار در این پیک پنجم برسد.

معاون کل وزارت بهداشت بیان کرد: واکسیناسیون با سرعت بالایی در کشور در حال انجام است و شرایط مناسب در کشور با رعایت شیوه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رکورد واکسیناسیون روزی 559 هزار نفر رسیدیم

به رکورد واکسیناسیون روزی 559 هزار نفر رسیدیم