مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 07:502021-08-06سياسي

مرکز واکسیناسیون جدید وزارت دفاع در تهران مورد بهره برداری قرار گرفت


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مرکز جدید واکسیناسیون وزارت دفاع با قابلیت تزریق 4 هزار دوز واکسن برای یک شیفت کاری را افتتاح کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع با حضور در مرکز جدید واکسیناسیون وزارت دفاع در شرق تهران این مرکز را مورد بهره برداری قرار داد و از بخش های مختلف مرکز بازدید کرد.

امیر سرتیپ حاتمی در آیین بهره برداری رسمی مرکز واکسیناسیون جدید وزارت دفاع بیان داشت: این مرکز مجهز با توسعه لازم پیش بینی تزریق 4 هزار دوز واکسن را برای یک شیفت کاری داراست.

وزیر دفاع تاکید کرد: وزارت دفاع در این برهه زمانی نیز با احساس مسئولیت ملی به کمک وزارت بهداشت و درمان کشور آمده و در این امر خداپسندانه پیشقدم شده است و با همکاری ارزنده شهرداری منطقه این مرکز خدمت رسانی را مهیا کرده که مردم عزیزمان بتوانند در حداقل زمان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

امیر سرتیپ حاتمی اضافه کرد: سازمان صنایع دفاعی وزارت دفاع زحمات فراوانی را برای راه اندازی این مرکز واکسیناسیون که قابلیت 32 ایستگاه خودرویی را داراست متقبل شده است و با پیش بینی آمبولانس و اتاق پزشک و سایر ملزومات لازم خدمات رسانی، درصدد است بهترین خدمات را به مردم عزیز تهران ارائه نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز واکسیناسیون جدید وزارت دفاع در تهران مورد بهره برداری قرار گرفت

مرکز واکسیناسیون جدید وزارت دفاع در تهران مورد بهره برداری قرار گرفت