مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-06سياسي

ثبت جهانی اورامانات سبب رونق و توسعه روانسرخواهد شد


این شهرستان مستعد توسعه است که با ثبت جهانی اورامانات می توانیم از تمامی ظرفیت های موجود در راستای توسعه روانسر بهره مند شویم.

-  سعدی مصطفی زاده امروز در گفت وگو با حبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به چند مورد مهم در شهرستان روانسر، اظهار داشت: اولویت اصلی در این شرایط بحث ثبت جهانی اورامانات است که به عنوان محور توسعه و شکوفایی این منطقه مطرح است.

وی ادامه داد: شرایط لازم در شهرستان روانسر برای تحقق این مهم و این رویداد بزرگ فراهم است تا بتوانیم از ظرفیت های موجود برای بهره مندی از این رویداد مهم در شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار روانسر گفت: روانسر مستعد توسعه است، ان شاءالله بتوانیم از تمامی ظرفیت های موجود در راستای توسعه شهرستان بهره مند شویم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت زرد قرار دارد، ولی آمار بستری ها در چند روز اخیر افزایش یافته بدین منظور جلسه ستاد کرونا شهرستان تشکیل دادیم.

مصطفی زاده تصریح کرد: بهترین ظرفیت برای کنترل کرونا خود مردم هستند که اطلاع رسانی لازم در این زمینه برای همراهی بیشتر مردم در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان انجام شده و دستگاه های متولی هم موظف شده اند که نظارت ها را بیشتر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی اورامانات سبب رونق و توسعه روانسرخواهد شد

ثبت جهانی اورامانات سبب رونق و توسعه روانسرخواهد شد