مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-06بين الملل

رصد دشمنان از فاصله 3 هزار کیلومتری با رادار کیهانی سپهر + تصاویر


رادار های کیهانی یکی از جدیدترین رادار های جهان هستند که کشورمان نیز در این زمینه دستاورد های خوبی داشته است.

- به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، جمهوری اسلامی ایران و نیرو های مسلح آن در سال های اخیر به ویژه پس از پایان جنگ تحمیلی تاکنون توانسته اند دستاورد های مهمی در حوزه تجهیزات و ارتقای توان رزمی به دست آورند.

خودکفایی و ایجاد قدرت درون زا با طراحی و ساخت انواع تجهیزات نظامی بومی در سال های اخیر به قدری سرعت یافته که حیرت بسیاری از ناظران بین المللی را به همراه داشته و باعث شده توان نظامی کشورمان هر سال بیش از سال های گذشته رشد کند.

    همه این دستاورد ها موید این مطلب است که فرماندهان و مسئولان نیرو های مسلح کشورمان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سال های اخیر در قالب قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با یکدیگر همکاری تنگاتنگی دارند.

    پیشرفت سامانه های پدافند هوایی ایران اینک به مرحله بی نیازی نزدیک شده، ولی ظاهرا این پایان کار نیست و ایران گام هایی در جهت صعود کم سابقه در حوزه سامانه های پدافندی برداشته است.

این در حالیست که ساخت سامانه باور 373 در کم تر از 10 سال تکمیل و اجرایی شده است؛ بنابراین حال که ایران به بالاترین سطح فناوری دفاعی در حوزه پدافند هوایی دست یافته است، از این پس در مدت زمان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد دشمنان از فاصله 3 هزار کیلومتری با رادار کیهانی سپهر + تصاویر

رصد دشمنان از فاصله 3 هزار کیلومتری با رادار کیهانی سپهر + تصاویر