مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 04:352021-08-06سياسي

اشتغال زندانیان زنجانی به 82 درصد رسید


سرپرست اداره کل زندان های استان زنجان گفت: اشتغال زندانیان زنجانی به 82 درصد رسید.

- حجت الاسلام حسین بنیادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم اداره کل زندان ها اشتغالزایی برای زندانیان است.

سرپرست اداره کل زندان های استان زنجان تصریح کرد: در مدت کمتر از دو ماه میزان اشتغال زندانیان استان از 59 درصد به 82 درصد رسیده است که این امر مهم صرفاً در سایه تلاش های شبانه روزی همکاران بوده است.

وی حوزه اشتغال و مهارت آموزی زندانیان را موضوعی بسیار متفاوت از سایر اولویت های سازمانی دانست و اظهار کرد: برنامه های اشتغال و توانمندسازی زندانیان در کنار یک وظیفه سازمانی و اداری قطعاً دارای اجر اخروی و معنوی نیز خواهد بود، چرا که با این حرکت ارزشمند می توان بسیاری از آسیب های اجتماعی داخل جامعه را کنترل کرد.

بنیادی بر ساماندهی دستمزد زندانیان، توسعه اشتغال مولد کارگاهی در داخل زندان ها، شناسایی زندانیان واجد شرایط رای باز، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و به روزرسانی ثبت اشتغال و حرفه آموزی زندانیان تاکید کرد.

سرپرست اداره کل زندان های استان زنجان همچنین از کاهش میزان ورودی زندانیان خبر داد و بیان کرد: با کاهش جمعیت کیفری زندان ها می توان به اجرای برنامه های عمیق فرهنگی در داخل زندان ها امیدوار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زندانیان زنجانی به 82 درصد رسید

اشتغال زندانیان زنجانی به 82 درصد رسید