مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-06سياسي

رییسی به سهم خواهی ها توجه نکند/تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه رییس جمهور نباید به سهم خواهی ها توجه کند، گفت: تیم اقتصادی دولت باید متشکل از افرادی هماهنگ باشد.

- ، درباره معیارهای کابینه سیزدهم اظهار داشت: دولت آینده باید متشکل از افرادی کارآمد و انقلابی باشد تا بتوانند مشکلات کشور را که نتیجه ناکارآمدی دولت روحانی است، رفع کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با سوء مدیریت هشت ساله موجب ایجاد مشکلات زیادی برای کشور شد لذا قطعاً دولت رییسی با موانع و چالش های اساسی روبرو است و مسیر آسانی برای رفع مشکلات عدیده کشور ندارد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: برای رفع مشکلات کشور لازم است که دولت سیزدهم متشکل از افرادی انقلابی و جهادی باشدزیرا با فعالیت معمولی نمی توان مشکلات را از سر راه مردم برداشت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس جمهور نباید به سهم خواهی ها توجه کند گفت: کابینه سیزدهم باید متشکل از افرادی کارآمد و متعهد، جوانان انقلابی و با انگیزه باشد.

وی ادامه داد: باید از افرادتوانمندی در دولت استفاده کرد که انگیزه و نشاط لازم برای کار کردن و رفع مشکلات مردم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی به سهم خواهی ها توجه نکند/تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد

رییسی به سهم خواهی ها توجه نکند/تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد