مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 18:552021-08-05اقتصادي

تشریح فاز دوم توسعه مشاغل خانگی در قم


در راستای اجرای فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و افزایش توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی، تاکنون 26 وبینار آموزشی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم برگزار شده است.

- ایسنا/قم در راستای اجرای فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و افزایش توانمندسازی متقاضیان مشاغل خانگی، تاکنون 26 وبینار آموزشی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قم برگزار شده است.

نام جهاد دانشگاهی اولین بار در تابستان سال 1359 و در پی تعطیلی دانشگاه ها بر اثر وقوع حرکت انقلاب فرهنگی و با هدف بـازسـازی و بهبـود فضـای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها مطرح شد و مدتی بعد از تشکیل آن، جهاد دانشگاهی تبدیل به پلی میان دانشگاه، بخش صنعتی و خدماتی کشور شد و با توجه به مشکلات اقتصادی در چند سال اخیر، این نهاد انقلابی گامی در راستای ساماندهی، توسعه و مدیریت مشاغل خانگی برداشته است.

در این باره یاسر شریفی، مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: از ابتدای شروع طرح تاکنون کارگاه های متعددی به صورت حضوری و مجازی توسط دبیرخانه طرح با همکاری و تعامل موسسات، اساتید و پیشران های طرح انجام شده است.

وی بابیان اینکه این کارگاه ها در سه سطح عمومی، تخصصی و مهارتی ویژه متقاضیان ثبت نام شده در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برگزار شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فاز دوم توسعه مشاغل خانگی در قم

تشریح فاز دوم توسعه مشاغل خانگی در قم