مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 18:302021-08-05اجتماعي

کمپین داوطلبان در «فارس من»؛ شرایط سنی نام نویسی در دانشگاه فرهنگیان کاهش یافت؟


«سازمان سنجش در اقدامی عجیب سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را در دفترچه انتخاب رشته کنکور 1400 از 24 به 22 تغییر داده است.

» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسراسری در فارس من ایجاد شد، در این پویش مخاطبان فارس نوشتند: سازمان سنجش در اقدامی عجیب سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را در دفترچه انتخاب رشته کنکور 1400 از 24 به 22 تغییر داده است، این در حالی است که بسیاری از مسئولان سنجش و آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان از ماه ها قبل از کنکور سراسری سن 24 سال را ملاک اعلام می کردند.

این مخاطبان در ادامه این پویش، عنوان کردند: این اقدام سازمان سنجش باعث ایجاد نگرانی و اضطراب در داوطلبانی شده که سرمایه عمر خود را در گرو این دانشگاه قرار داده اند.

در این باره سردبیر پویش فارس من، نیز به خبرنگار ما گفت: در دفترچه ای که در بهمن ماه منتشر شد سن برای ورود به دانشگاه فرهنگیان را 22 سال اعلام کرده بودند اما سه روز پس از آن سازمان سنجش اصلاحیه ای را منتشر کرد که سن تعریف شده همان 24 سال است.

پس از آن بود که ثبت کردیم و در آزمون سراسری نیز دارای رتبه شدیم اما دیدیم که می گویند که سن ورود داوطلبان، همان 22 سال است.

وی افزود: سازمان سنجش پاسخ درستی به ما نداده است و می گویند بروید از آموزش وپرورش پیگیری کنید، آنجا هم داوطلبان را راه نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین داوطلبان در «فارس من»؛ شرایط سنی نام نویسی در دانشگاه فرهنگیان کاهش یافت؟

کمپین داوطلبان در «فارس من»؛ شرایط سنی نام نویسی در دانشگاه فرهنگیان کاهش یافت؟