مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 17:302021-08-05فرهنگي

برترین های سومین جشنواره ملی داستان آب معرفی شدند


نفرات برتر سومین جشنواره ملی داستان آب در بخش های داستان نویسی، روایت و جُستار، فارسی نویسان خارج از کشور، کودک و نوجوان و حوضه آبریز معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت برخط از طریق صفحات اینستاگرام و تلگرام جشنواره ملی داستان آب برگزار شد.

سلمان باهنر نویسنده، مدرس داستان نویسی و دبیر سومین جشنواره ملی داستان آب شامگاه امروز در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: خشکسالی ها، از بین رفتن تالاب ها، دریاچه ها و آلوده شدن منابع آب و محیط زیست انسان را بر آن می دارد که به آب و محیط زیست بیاندیشند.

وی با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای اصفهان سه سال است که جشنواره ملی آب را برگزار و نویسندگان را برای نوشتن درباره مایه حیات دعوت می کند، افزود: سومین جشنواره ملی داستان آب از پاییز 1399 با ارسال فراخوان به نویسندگان سراسر کشور، مخاطبان و پارسی نویسان خارج از ایران شروع شد و تا پایان اردیبهشت سال جاری 466 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و بررسی آثار به گروه بازخوانی سپرده شد.

دبیر سومین جشنواره ملی داستان آب ادامه داد: از این تعداد 284 داستان، 62 روایت، 92 اثر برای کودک و نوجوانان نوشته نویسندگان بزرگسال، 28 اثر از نویسندگان کودک و نوجوان و همچنین 6 اثر از پارسی نویسان از چهار کشور کانادا، آلمان، آمریکا و ایتالیا بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های سومین جشنواره ملی داستان آب معرفی شدند

برترین های سومین جشنواره ملی داستان آب معرفی شدند