مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 17:152021-08-05اجتماعي

تأمین 30 تن علوفه برای حیوانات مناطق حفاظت شده استان اصفهان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از تامین 30 تن علوفه برای وحوش مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان اصفهان توسط این اداره کل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان،  ایرج حشمتی اظهار داشت: این مقدار علوفه طی 15 روز گذشته در مناطق کلاه قاضی، موته، قمیشلو و عباس آباد تخلیه و توزیع شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان این مطلب که هزینه تهیه این مقدار علوفه از محل اعتبارات استاتی تأمین شده اظهار داشت: تامین علوفه وحوش در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان اصفهان ادامه خواهد یافت و در حال پیگیری و انجام است.

وی در این زمینه افزود: همچنین در راستای انجام مسؤولیت اجتماعی نسبت به محیط زیست؛ در ماه گذشته از سوی خیرین محیط زیست در شهرستان های: تیران و کرون 8 تن، شاهین شهر و میمه 5 تن، نجف آباد 5 تن ، انارک 3/2 تن و شهر طالخونچه 3/3 تن علوفه خریداری و اهدا شده است که با نظارت و هماهنگی حفاظت محیط زیست استان در مناطق تحت مدیریت این اداره کل طی 15 روز گذشته توزیع شد.

حشمتی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته با موضوع مدیریت خشکسالی در این اداره کل تصریح کرد: تامین علوفه ، آبرسانی در مناطق مورد نیاز و لایروبی، ترمیم چشمه ها و آبشخورها، به صورت مستمر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 30 تن علوفه برای حیوانات مناطق حفاظت شده استان اصفهان

تأمین 30 تن علوفه برای حیوانات مناطق حفاظت شده استان اصفهان