مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 16:352021-08-05ورزشي

ورزشکاران پارالمپیکی زنجان «هدیه استاندار را باز نکرده، پس فرستادند!»


در اعتراض به هدیه ناچیز استانداری زنجان، ورزشکاران و مربیان پارالمپیکی « هدیه استاندار را باز نکرده، پس فرستادند!» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دهم مردادماه امسال مراسم بدرقه ورزشکاران و مربیان پارالمپیکی استان با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار و شهردار زنجان و مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

در این مراسم رقیه شجاعی در رشته تیراندازی با تفنگ بادی، مهدی محمدی و فرهاد عصفوری به ترتیب به عنوان ورزشکار و مربی رشته دوچرخه سواری و کمال عشق نیز از مربیان رشته بسکتبال با ویلچر مورد استقبال مسؤولین و سایر مسؤولان قرار گرفتند.

رقیه شجاعی از ورزشکاران توانمند و صاحب نام زنجان در مسابقات جهانی قهرمانی جانبازان و معلولان جهان که از 16 تا 28 مهر ماه سال 98 در سیدنی استرالیا برگزار شد موفق به کسب سهمیه به منظور شرکت در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو شد.

مهدی محمدی از دوچرخه سواران شایسته و برتر زنجانی است که در بازی های پارآسیایی جاکارتا با به دست آوردن نشان برنز در ماده پیست کسب سهمیه کرده بود.

قول هایمان را پس از بازگشت عملیاتی می کنیم استاندار زنجان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از اعزام قهرمانان ورزشی از زنجان به پارالمپیک گفت: ورزشکاران و مربیان اعزامی به بازی های پارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران پارالمپیکی زنجان «هدیه استاندار را باز نکرده، پس فرستادند!»

ورزشکاران پارالمپیکی زنجان «هدیه استاندار را باز نکرده، پس فرستادند!»