مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 16:202021-08-05سياسي

نبود شفافیت در داده ها از ضعف های بزرگ حوزه آب است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: تلاش ما ایجاد شفافیت است تا همه ذی نفعان بتوانند از حق و حقوق خود از منابع آبی استان و کشور بهره مند شوند.

- ، حسن ساسانی شامگاه امروز پنجشنبه 14 مرداد در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی داستان آب که به صورت برخط برگزار شد، اظهار داشت: مقوله آب در دنیای امروز دردی مشترک است و همدردی می طلبد و کمبود آب و منابع آبی در زندگی تک تک ما اثر گذاشته است کمااینکه می بینیم به دلیل کمبود آب در افسردگی به سر می بریم .

وی با بیان اینکه افزایش سواد آبی، درک مفهوم آب و کمبود آن نیاز به اقدامات فرهنگی بسیار دارد، افزود: خواندن و نوشتن در همه ادوار و کشورها از گذشته تاکنون امری پسندیده است به طوری که ارزش و رشد انسان ها را بر اساس میزان درصد کتابخوانی در سطح جامعه در طول سال می سنجند از این رو وظیفه اخلاقی است که کتاب و کتابخوانی ترویج داده شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با بیان اینکه تلاش جشنواره ملی داستان آب، جوانان را به هنر نوشتن تشویق و مخاطبان را به خواندن ترغیب می کند، خاطرنشان کرد: سومین جشنواره ملی داستان آب برای سومین سال به همت همکاران ما در شرکت آب منطقه ای اصفهان برگزار شد به نویسندگان جوان در سطح کشور در مناطق دارای منابع آبی غنی و یا منابع آبی فقر کمک کرد که به موضوع و مباحث گذشته آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود شفافیت در داده ها از ضعف های بزرگ حوزه آب است

نبود شفافیت در داده ها از ضعف های بزرگ حوزه آب است