مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 15:552021-08-05سياسي

ممنوعیت سفر به خراسان رضوی


دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی گفت: با پیشنهاد مدیریت استان و موافقت ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، سفر به خراسان رضوی از مبدأ تمام استان های کشور ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید حمید موسوی در حاشیه یکصد و نهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با مقابله با کرونا استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد بستری ها و فوتی های استان نسبت به قبل از پیک، رییس ستاد مقابله با کرونا استان علاوه بر صدور دستوراتی برای عبور از وضعیت موجود به دنبال گرفتن مجوزهای بیشتر برای مدیریت بهتر موضوع، از ستاد ملی بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی اضافه کرد: با خیز جدید کرونای دلتا در استان، استاندار خراسان رضوی طی مکاتبه ای از ستاد ملی خواستند تا سفر به خراسان رضوی از مبدأ ممنوع و سفر اتباع خارجی هم محدود بشود که در همین راستا نهایتا ستاد ملی کرونا امروز با این درخواست استان موافقت و به تمام استان های کشور ابلاغ  کرد تا اطلاع ثانوی هیچ استانی مجوزی برای ورود به خراسان رضوی صادر نکند.

وی خاطرنشان کرد: این ممنوعیت و محدودیت ها تا زمانی ادامه خواهد داشت که شرایط استان از وضعیت پیک خارج بشود و در این فاصله زمانی بتوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت سفر به خراسان رضوی

ممنوعیت سفر به خراسان رضوی