مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 15:152021-08-05سياسي

قوه قضاییه در مبارزه بی امان با فساد همراه دولت است


رییس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم با انتخاب خود، قدرت و مسوولیت بزرگی را به دوش رییس جمهور می گذارند، گفت: قدرت قانون و مسوولیت، امانتی است که به رییس جمهور سپرده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در مراسم تحلیف حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهور ایران در محل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به روح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر و شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس درود می فرستم و برای همه جانبازان و آزادگان و خانواده معظم آن ها سلامت و برای همه بیماران شفاعت از خداوند مسئلت دارم.

وی ادامه داد: در روز های پایانی ماه ذی الحجه از خداوند سبحان می خواهم ملت ایران مشمول برکات این ماه عزیز باشند و آنچه برای خوبان در شب و روز عرفه، عید قربان، عید غدیر برای همه اولیا و اوصیا مقدر داشتند برای ملت عزیز ما عنایت فرمایند.

محسنی اژه ای با قدردانی از ملت ایران و آرزوی عزت و سربلندی افزود: از مردم متدین و بصیر که با همه تلاش های دشمنان در 28 خرداد 1400 در پای صندوق های رأی حاضر شدند و یک بار دیگر برگی زرین را برای ملت متدین و انقلابی افزودند و فرد شایسته ای برای یک دوره چهار ساله انتخاب کردند، قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه در مبارزه بی امان با فساد همراه دولت است

قوه قضاییه در مبارزه بی امان با فساد همراه دولت است