مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 14:102021-08-05سياسي

شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت


نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و تصویب شورای معاونین آموزش و پرورش شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به 24 سال افزایش یافت.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و تصویب شورای معاونین آموزش و پرورش شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به 24 سال افزایش یافت.

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و با تصویب شورای معاونین آموزش و پرورش شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی به 24 سال افزایش یافت.

عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص نتیجه پیگیری ها و نشست هایی که در خصوص رسیدگی به وضعیت اعتراض بسیاری از داوطلبان در خصوص درج شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی از 24 سال به 22 سال گفت: با توجه به درخواست های مکرر داوطلبان و به منظور افزایش دایره انتخاب و زمینه سازی برای گزینش اصلح، با تصویب شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و تایید وزیر آموزش و پرورش، حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت

شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت