مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 13:502021-08-05سياسي

تبریک رییس جمهور پرتغال و نخست وزیر بلژیک به آیت الله رییسی


رییس جمهور پرتغال و نخست وزیر بلژیک در پیام های جداگانه به آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رییس جمهور پرتغال و نخست وزیر بلژیک در پیام های جداگانه به آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در لیسبون، مارسلو ربلو د سوسا رییس جمهور پرتغال با ارسال پیامی به رییس جمهور جدید از سوی خود، مردم و دولت پرتغال، تحلیف آیت الله رییسی را تبریک گفت و برای وی در پیشبرد مسئولیت مهمی که بر عهده اش گذاشته شده، آرزوی موفقیت کرد.

رییس جمهور پرتغال در این پیام تعهد این کشور به توسعه مستمر روابط دو کشور را مورد تأکید قرار داده و ابراز اطمینان کرده است که این امر به نفع هر دو ملت خواهد بود.

* تبریک نخست وزیر بلژیک از سوی دیگر، براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل، الکساندر دی کرو نخست وزیر بلژیک نیز با ارسال پیامی خطاب به آیت الله رییسی، تحلیف رییس جمهور جدید کشورمان را تبریک گفت و برای وی در راستای پیشبرد منافع مردم ایران آرزوی موفقیت کرد.

نخست وزیر بلژیک در این پیام عنوان کرده است: می خواهم از این فرصت برای تأکید بر اهمیت روابط بین پادشاهی بلژیک و جمهوری اسلامی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رییس جمهور پرتغال و نخست وزیر بلژیک به آیت الله رییسی

تبریک رییس جمهور پرتغال و نخست وزیر بلژیک به آیت الله رییسی