مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 12:302021-08-05سياسي

نتایج انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی و سرپرست شهرداری ها در اهر، کلیبر و هریس


نتایج انتخاب هیات رییسه ی ششمین دوره شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری ها در شهرستان های اهر، کلیبر و هریس مشخص شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نتایج انتخاب هیات رییسه ی ششمین دوره شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری ها در شهرستان های اهر، کلیبر و هریس مشخص شد.

با حضور اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرستان اهر، مراسم تحلیف اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر و هم چنین معرفی سرپرست جدید شهردار برگزار شد.

در این مراسم با انجام رای گیری از بین هفت عضو شورای اسلامی شهر اهر به ترتیب ابوالفضل رضایی فرد با چهار رای به عنوان رییس، جلیل کاظم زاده با چهار رای به عنوان نائب رییس، ایمان ایمانی با چهار رای خزانه دار و محمد تاری زاده با شش رای به عنوان منشی ششمین دوره شورای اسلامی شهر و محمد تاری زاده و شهریار عزیزی به عنوان اعضای شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند و در ادامه نیز علیرضا پورصادق با هفت رای به عنوان سرپرست شهرداری اهر منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شهرستان کلیبر نیز از بین اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کلیبر به ترتیب محمد زارعی به عنوان رییس، روح اله فلاح به عنوان نایب رییس، ابراهیم ارم منشی و بابک شاهی نیز به عنوان عضو شورا و نماینده شورای شهر کلیبر در شورای شهرستان منصوب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی و سرپرست شهرداری ها در اهر، کلیبر و هریس

نتایج انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی و سرپرست شهرداری ها در اهر، کلیبر و هریس