مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 11:202021-08-05پزشكي

دکتر امیدوار رضایی: نظام سلامت ما بیمار است


با اینکه کارشناسان از ماه ها پیش نسبت به وقوع موج پنجم کرونا هشدار می دادند؛ متأسفانه هشدار ها باعث نشد تا پیک پنجم بخوبی مدیریت شود؛ بطوری که این روزها مردم و کادر درمان، - با اینکه کارشناسان از ماه ها پیش نسبت به وقوع موج پنجم کرونا هشدار می دادند؛ متأسفانه هشدار ها باعث نشد تا پیک پنجم بخوبی مدیریت شود؛ بطوری که این روزها مردم و کادر درمان، در برابر آنچه به گواه آمار، مهلک ترین پیک کرونایی است؛ با محدودیت های متعددی چه در بخش درمان و چه در بخش پیشگیری مواجه باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کمبود تخت بیمارستانی، اکسیژن، سرم و آب مقطر از طرفی، اجرای ضعیف واکسیناسیون از طرف دیگر، مردم و کادر درمان را در تنگنا قرار داده است.

وخامت اوضاع تا جایی ست که بحث تعطیلی دو هفته ای مطرح می شود اما آیا این تعطیلی ها بدون فراهم کردن زیرساخت های لازم فایده ای هم دارند؟ در همین رابطه روز گذشته در برنامه کشیک سلامت با حضور دکتر رضایی، ریاست کمیته سلامت مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس بیمارستان لقمان به شرایط دلایل وقوع بحران مدیریتی در مواجهه با پیک پنجم کرونا، راهکار های موجود و بررسی کارنامهٔ دولت دوازدهم در بخش بهداشت و درمان پرداخته شد.

دکتر امیدوار رضایی در مورد موج پنجم کرونا و اینکه چرا نظام سلامت در شرایط فعلی قرار دارد چنین اظهار داشت: ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر امیدوار رضایی: نظام سلامت ما بیمار است

دکتر امیدوار رضایی: نظام سلامت ما بیمار است