مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-05سياسي

اخطار فرماندار بویراحمد به باغات و تالارداران


فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان این که در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اجتماعات، عامل اصلی شیوع این ویروس است، گفت: عمده مشکلات، در حوزه باغات و تالارها وجود دارد که علاوه بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، - مسائل امنیتی را نیز نادیده می گیرند و بدون توجه به ممنوعیت حمل سلاح گاهاً باعث ایجاد رعب و وحشت و خسارات جبران ناپذیری می شوند.

مجید احمدی در هفتاد و ششمین نشست ستاد کرونای شهرستان بویراحمد با محوریت واکسیناسیون، با تاکید بر رعایت دستورالعمل های ابلاغی افزود: باغات و تالارداران با استفاده از 30 درصد ظرفیت فضایی که در اختیار دارند به شرط رعایت کامل دستورالعمل ها می توانند فعالیت کنند که در صورت عدم رعایت، پلمب می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه واکسیناسیون را بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا عنوان و تصریح کرد: تا پایان شهریور ماه همه معلمان شهرستان بویراحمد واکسینه می شوند.

هفتاد و ششمین جلسه ستاد کرونای شهرستان بویراحمد با محوریت واکسیناسیون در حالی برگزار شد که با وجود همه تلاش های شبانه روزی کادر درمان و بهداشت و مسئولان اجرایی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز قرار دارد و کماکان هجوم موج های بعدی در کمین مردمی است که گویی جانشان را در کف دست گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار فرماندار بویراحمد به باغات و تالارداران

اخطار فرماندار بویراحمد به باغات و تالارداران