مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-05سياسي

هیأت رییسه شورای شهر ساری مشخص شد


مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری صبح امروز با حضور فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری برگزار و در ادامه جلسه پرویز شعبانی به عنوان رییس شورای شهر ساری انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری و به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری، مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری صبح امروز با حضور فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه ابتدا عباسعلی رضایی فرماندار ساری با بیان اینکه اگر نیت و قصد بر خدمت به مردم باشد، خدا کمک می کند، افزود: توقع مردم ساری از منتخبین خودشان در شورای ششم این است که با گره گشایی و حل مشکلات شهر، اعتماد و اطمینان آنها را جلب کنند.

وی افزود: در فرآیند خدمت و مسؤولیت اگر حب دنیا غالب باشد، خطا هم رخ می دهد لذا با توکل به خدا و نیت خالص می توان به سمت اهداف بلند حرکت کرد.

فرماندار مرکز مازندران به منتخبین مردم ساری در ششمین دوره شورای اسلامی شهر توصیه کرد با پرهیز از ورود به مسایل حاشیه ای و حزبی و جناحی، حل مشکلات شهر را وجهه همت خود قرار دهند.

رضایی با بیان اینکه در کار شورا اختلاف نظر امری طبیعی است اما خروجی کار باید متضمن مصالح و منافع مردم باشد، بیان کرد: اعضای شورا باید کاری کنند که رضایت خدا و مردم را جلب و وجدان خود را آسوده کنند چون وجدان مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت رییسه شورای شهر ساری مشخص شد

هیأت رییسه شورای شهر ساری مشخص شد