مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-05پزشكي

افزایش جانباختگان کرونا در مشهد/تعداد رسمی فوتی ها همچنان دو رقمی است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش فوتی های کرونا در روز گذشته گفت: در روز گذشته 50 بیمار کرونایی در مشهد جان باختند اما به صورت میانگین تعداد فوتی های روزانه کرونا در مشهد طی هفته گذشته حدود 38 تا 40 نفر بوده است.

- مهدی قلیان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی و شهر مشهد اظهار کرد: آمار بستری های جدید مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی 662 نفر است که 536 نفر از این افراد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

همچنین 80 درصد بستری های کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مربوط به شهر مشهد بوده است.

وی ادامه داد: در مجموع و در حال حاضر 1444 بیمار کرونایی در خراسان بستری هستند که از این تعداد 432 نفر آن ها در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند.

قلیان با بیان اینکه میزان فوتی های کرونا در روز چهارشنبه، 13 مرداد ماه، نسبت به روزهای قبل بیشتر بوده، خاطرنشان کرد: میانگین سنی فوتی ها بین 57 تا 60 سال است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر اینکه نباید به شایعه ها دامن زد، تصریح کرد: قدرت سرایت و ابتلا به ویروس دلتای هندی به طور کلی نسبت به ویروس های قبلی بسیار بیشتر است و حتی افراد در فضاهای باز نیز می توانند مبتلا شوند اما اینکه گفته شود قدرت سرایت ویروس دلتای هندی در فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جانباختگان کرونا در مشهد/تعداد رسمی فوتی ها همچنان دو رقمی است

افزایش جانباختگان کرونا در مشهد/تعداد رسمی فوتی ها همچنان دو رقمی است