مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:502021-08-05بين الملل

واشنگتن رهبران لبنان را به حمایت از تشکیل دولت جدید فراخواند


در اولین سالگرد انفجار بندر بیروت، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، رهبران لبنانی باید از تشکیل دولت جدیدی که دارای اختیارات برای اجرای اصلاحات است حمایت کنند.

- در اولین سالگرد انفجار بندر بیروت، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، رهبران لبنانی باید از تشکیل دولت جدیدی که دارای اختیارات برای اجرای اصلاحات است حمایت کنند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: یک سال گذشت و لبنان هیچ دولتی ندارد و امروز یک نخست وزیر جدید مکلف شده است.

اما رهبران لبنان باید بدون هیچ تاخیری از تشکیل یک دولت جدید دارای اختیارات برای انجام اصلاحاتی که به طول انجامیده حمایت کنند.

پرایس اظهار داشت که گروه بین المللی حمایت از لبنان به تازگی نشستی را برگزار کرد و اعضای آن از جمله ایالات متحده آمریکا با خانواده های قربانیان و آسیب دیدگان این حادثه ابراز همبستگی نمودند.

این گروه بین المللی از مقامات لبنانی خواست تا به سرعت تحقیقات درباره انفجار بندر را تکمیل کنند تا حقیقت روشن و عدالت اجرا شود.

وی تاکید کرد که گروه بین المللی با نگرانی عمیقی بحران اقتصادی وخیم لبنان را که در این سالروز تقریبا همه ارکان جامعه لبنان را تحت تأثیر قرار داده، زیر نظر داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن رهبران لبنان را به حمایت از تشکیل دولت جدید فراخواند

واشنگتن رهبران لبنان را به حمایت از تشکیل دولت جدید فراخواند