مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-05سياسي

ممنوعیت صدور مجوز خروج از کرمان برای ورود به خراسان رضوی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: از تاریخ 13 مرداد ماه جاری، صدور هرگونه مجوز تردد (به غیر از موارد درمانی و اضطراری) برای ورود به استان خراسان رضوی و یا خروج از استان به مدت دو هفته ممنوع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری ظهر امروز با اشاره به نامه معاون امنیتی و انتظامی و رییس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا عنوان کرد: به دلیل شیوع گسترده سویه دلتای بیماری کرونا در اکثر شهرهای استان خراسان رضوی و روند رو به افزایش آن، ضمن تشدید نظارت بر محدودیت های پیش بینی شده در طرح جامع مدیریت هوشمند، به مدت 2 هفته از تاریخ 13 مرداد ماه جاری، صدور هرگونه مجوز تردد (به غیر از موارد درمانی و اضطراری) برای ورود به استان خراسان رضوی و یا خروج از استان ممنوع می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان داشت: این تصمیم جهت جلوگیری از تشدید بیماری به واسطه ورود زائران و مسافران از نقاط مختلف کشور به استان فوق اتخاذ شده است.

وی تصریح کرد: ضمن تشدید نظارت بر محدودیت های پیش بینی شده در طرح جامع مدیریت هوشمند، سفر اتباع خارجی نیز به مدت دو هفته به مشهد ممنوع می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت صدور مجوز خروج از کرمان برای ورود به خراسان رضوی

ممنوعیت صدور مجوز خروج از کرمان برای ورود به خراسان رضوی