مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:452021-08-05فرهنگي

بیش از 1700 هنرمند کردستانی از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: تاکنون یک هزار و 792 نفر از هنرمندان استان از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار شده اند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: تاکنون یک هزار و 792 نفر از هنرمندان استان از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار شده اند.

عبیدالله رستمی در نشستی با خبرنگاران استان که در فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 93 نفر دیگر از هنرمندان استان از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد هنرمندان برخودار از بیمه تامین اجتماعی در استان به یک هزار و 792 نفر رسیده است، اضافه کرد: از این تعداد یک هزار و 600 نفر آن طی چهار سال اخیر به همت این اداره کل و حمایت صندوق اعتباری هنر از مزایای بیمه تامین اجتماعی برخوردار شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: صندوق اعتباری هنر در طول چهار سال اخیر نسبت به بیمه هنرمندان و همچنین صدور هنر کارت اهتمام ویژه ای به هنرمندان همه حوزه های فرهنگی، هنری و رسانه در سراسر استان داشته است.

وی با بیان اینکه این افراد در حوزه هنرهای تجسمی، سینمایی، موسیقی، نمایش و ادبی بیمه شده اند، تاکید کرد: در ایام شیوع کرونا بیشترین آسیب و ضرر متوجه کسب و کارهای فرهنگی و هنری شد به همین دلیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1700 هنرمند کردستانی از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند

بیش از 1700 هنرمند کردستانی از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند