مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:352021-08-05ورزشي

محمدرضا قهرمان پور به عنوان رییس شورای شهر هشترود انتخاب شد


ششمین دوره شورای شهرستان هشترود با برگزاری مراسم تحلیف آغاز شد که در جلسه نخست، محمدرضا قهرمان پور رییس سال اول شورای شهرستان هشترود انتخاب شد.

- ، مراسم تحلیف اعضای شورای ششم شهرستان هشترود صبح امروز پنج شنبه در سالن فرمانداری هشترود برگزار و سپس محمدرضا قهرمان پور به عنوان رییس، سعید امنی به عنوان نایب رییس و رضا عباس نژاد به عنوان دبیر، حسین اکبری به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر و خزانه دار شورا و مهدی پور صادق به عنوان سرپرست شهرداری هشترود انتخاب شدند.

امین امینیان فرماندار هشترود ضمن تبریک به اعضای جدید شورای اسلامی شهرستان هشترود، با اشاره به رویکرد و تبیین وظایف شوراها در قانون تاکید کرد: اعضای شورا با در نظر گرفتن وظایف قانونی که بر عهده شوراها محول شده و عمل به این وظایف، گام مهمی در جهت پاسخ به مطالبات مردم شهر بر می دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: 9 اصل قانون اساسی مختص به جایگاه و وظایف شوراهای اسلامی است و شوراها به عنوان نمایندگان مردم در نظارت بر مدیریت شهری وظیفه سنگینی را برعهده دارند و باید در تصمیمات قانون را سرلوحه خود قرار دهند.

امینیان با تاکید بر نقش شوراهای اسلامی شهرها در مدیریت شهری بیان کرد: همدلی، انسجام و همبستگی اجتماعی از عوامل موفقیت شورای اسلامی شهر است افزود: اعضای شورا نماینده مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا قهرمان پور به عنوان رییس شورای شهر هشترود انتخاب شد

محمدرضا قهرمان پور به عنوان رییس شورای شهر هشترود انتخاب شد