مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:152021-08-05اجتماعي

بازگشایی مجدد محور هراز تا ساعاتی دیگر


مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بازگشایی محور هراز تا ساعاتی دیگر خبر داد.

- مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بازگشایی محور هراز تا ساعاتی دیگر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی هفته گذشته محور هراز دوبار با مشکل ریزش کوه مواجه شد و در مسیرهای رفت و برگشت مسدود شد.

دومین بار در دو روز گذشته این اتفاق افتاد و همچنان محور هراز مسدود است که به گفته مسئولان سازمان راهداری تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود.

فرهاد مهریاری -مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: زمانی که دمای هوا به صورت ناگهانی تغییر کرده و شاهد بارش های سنگین در فصل گرم هستیم ریزش در این منطقه اتفاق می افتد و آنقدر زیاد است که توده سنگ و گل روان در جاده حرکت کرده و امکان تردد را نمی دهد.

وی افزود: براین اساس باید صبر می کردیم تا بارش باران قطع شود و از همان زمان تاکنون عملیات برداشت این توده ها از محور هراز آغاز شد و هم اکنون به مراحل نهایی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مجدد محور هراز تا ساعاتی دیگر

بازگشایی مجدد محور هراز تا ساعاتی دیگر