مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-05سياسي

هرمزگان محور فرهنگ سجادیه است/ تربیت نیروی انسانی مؤمن مقدمه تشکل تمدن نوین اسلامی


با بهره گیری از گنجینه ای همچون صحیفه سجادیه، باید به دنبال رفع تشنگی های معنوی و معرفتی بشر امروز باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان در آیین  هفتمین همایش حضرت سیدالساجدین (ع) و افتتاحیه ساختمان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه که با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: ما باید با کار فرهنگی و تبلیغی قوی و هوشمندانه ، به دنبال توسعه معرفت شناسی نسبت به اهل بیت(ع) و از جمله امام سجاد(ع) باشیم و در این راستا با بهره گیری از گنجینه ای همچون صحیفه سجادیه به دنبال رفع تشنگی های معنوی و معرفتی بشر امروز باشیم.

وی افزود: از این حیث تلاش شما عزیزان و بانیان و حامیان تشکیل چنین مرکزی در شهر مقدس قم و در جوار حرم ملکوتی حضرت معصومه(س) اقدام بسیار ارزشمندی است که ان شاءالله در آینده بیش از پیش از برکات این اقدام معنوی و فرهنگی بهره مند خواهیم شد.

همتی گفت: 11 سال است که با برگزاری کنگره امام سجاد (ع)، استان هرمزگان محور فرهنگ سجادیه است و بسیاری از مردم، این استان را به نام امام سجاد(ع) می شناسند.

استاندار هرمزگان ظهور این حرکت فرهنگی بزرگ را توفیقی برای مردم هرمزگان برشمرد و تصریح کرد: این فعل فرهنگی زمینه را برای  بهره مندی افرادی که به معنی واقعی جویای حقیقت و اندیشه های ناب و سیره آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان محور فرهنگ سجادیه است/ تربیت نیروی انسانی مؤمن مقدمه تشکل تمدن نوین اسلامی

هرمزگان محور فرهنگ سجادیه است/ تربیت نیروی انسانی مؤمن مقدمه تشکل تمدن نوین اسلامی