مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 07:102021-08-05بين الملل

حمله دوباره به شبکه برق عراق؛ استان صلاح الدین در خاموشی کامل فرو رفت


وزارت برق عراق از تخریب 14 دکل برق دیگر در استان صلاح الدین در شمال عراق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت برق عراق امروز (پنجشنبه) از تخریب 14 دکل برق رسانی در استان صلاح الدین و خاموشی کامل در این استان خبر داد.

به نوشته موازین نیوز ، احمد موسی سخنگوی این وزارتخانه گفت که 14 دکل انتقال برق شب گذشته و امروز صبح به دلیل انفجار بمب تخریب شد.

او این واقعه را حمله گسترده به خطوط و دکل های انتقال برق توصیف کرد.

انفجار دکل های برق در عراق چند ماهی است که آغاز شده و به گفته مقامات عراقی، تروریست های داعش عامل این انفجارها و قطع گسترده برق هستند؛ آن هم در کشوری که در شرایط عادی دچار کمبود برق است.

روابط عمومی شرکت برق نیز در بیانیه ای از انفجار دکل های برق با عنوان جنگ دکل ها یاد کرد و گفت که این جنگ در تمامی استان های شمالی گسترش یافته است و خرابکاران امکانات و توانایی شرکت برق و زیرساخت ها را هدف قرار داده اند تا در گرمای شدید تابستان موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند.

به گفته این وزارتخانه نیروهای فنی و نیروهای نظامی در راستای تعمیر و حفظ و نگهداری دکل های برق شبانه و روز در تلاش هستند.

ماه گذشته محمد رضا رییس کمیسیون دفاع و امنیت ملی پارلمان عراق در سخنانی گفت که تروریست های داعش طبق دستور سرکرده جدید خود اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله دوباره به شبکه برق عراق؛ استان صلاح الدین در خاموشی کامل فرو رفت

حمله دوباره به شبکه برق عراق؛ استان صلاح الدین در خاموشی کامل فرو رفت