مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-05پزشكي

دو هفته سخت در انتظار جنوب غرب خوزستان / ظرفیت تمام بیمارستان ها تکمیل است


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: باتوجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان های منطقه باید انتظار مرگ و میرهای بیشتری در دو هفته را داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، شکراله سلمان زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری سرپایی درمان می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان و عشق و علاقه مردم برای سوگ اباعبدالله الحسین، یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و برپایی مراسم عزاداری باید همه هیأت های مذهبی و موکب داران خود را ملزم به واکسیناسیون بدانند.

سلمان زاده خاطرنشان کرد: برای بستری بیماران کرونایی تلاش شده ظرفیت های بستری در بیمارستان های منطقه افزایش یابد و در این راستا سه بخش بیمارستان شهید رجایی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است ضمن اینکه در خرمشهر یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر در حال نصب است و احتمال برپایی بیمارستان صحرایی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به غیبت مسوولان برخی دستگاه ها در جلسات ستاد کرونا، بیان کرد: غیبت مدعوین جلسات ستاد کرونا شاخص گویایی برای عادی انگاری مسوولان و تنها ماندن مجموعه بهداشت و درمان در این شرایط بحرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو هفته سخت در انتظار جنوب غرب خوزستان / ظرفیت تمام بیمارستان ها تکمیل است

دو هفته سخت در انتظار جنوب غرب خوزستان / ظرفیت تمام بیمارستان ها تکمیل است