مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-05بين الملل

رویترز: دولت و مخالفان ونزوئلا در مکزیک دیدار می کنند


خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه مدعی شد که نمایندگانی از دولت و مخالفان ونزوئلا درصدد هستند از 22 مردادماه در مکزیک، مذاکرات را برای رسیدگی به حل بحران این کشور آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز روز گذشته (چهارشنبه) به نقل از دو منبع آگاه مدعی شد که گفت وگو بین دولت ونزوئلا و مخالفان این کشور درباره بحران سیاسی این کشور روز 13 آگوست (22 مردادماه) در مکزیک آغاز می شود.

طبق این گزارش، گفت وگوهای آتی میان ونزوئلا و مخالفان این کشور تحت حمایت کشورهایی چون نروژ برگزار خواهد شد که پیش از این نیز در سال 2019 به عنوان میانجی میان دولت و مخالفان ونزوئلا ایفای نقش کرده بود که البته در آن زمان مذاکرات به شکست منجر شد.

طبق این گزارش، منابع آگاه اعلام کرده اند همچنان احتمال تغییر تاریخ دیدار نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا وجود دارد و حتی ممکن است شروع این گفت وگوها در تاریخ 15 آگوست (24 مردادماه) باشد.

این منابع در ادامه افزودند که نام اعضای هیأت های دو طرف هنوز مشخص نیست و یکی از منابع اعلام کرده است که حتی مشخص نیست که در چه شهری از مکزیک مذاکرات میان نمایندگان دولت و مخالفان ونزوئلا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: دولت و مخالفان ونزوئلا در مکزیک دیدار می کنند

رویترز: دولت و مخالفان ونزوئلا در مکزیک دیدار می کنند