مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 05:002021-08-05سياسي

پیشنهاد بندپی برای حضور شهردار و استاندار تهران در هیات دولت


استاندار تهران در پیشنهادی به مجلس گفت: مجلس باید حضور شهردار و استاندار تهران به عنوان عضو هیات دولت را مصوب کند.

- پیشنهاد "بندپی" برای حضور شهردار و استاندار تهران در هیات دولت استاندار تهران در پیشنهادی به مجلس گفت: مجلس باید حضور شهردار و استاندار تهران به عنوان عضو هیات دولت را مصوب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک به اعضای جدید در کلانشهر تهران و همه شهرهای این استان و همچنین آرزوی خدمت رسانی صادقانه گفت: از تلاش دوره پنجم و شهرداران این دوره قدردانی می کنم به ویژه مدیریت شهری شهر تهران که در شرایط سخت به لحاظ منابع مالی سیل فروردین 98 و موضوع کرونا را بدون کمک زیادی از سوی دولت توانست مدیریت و پشت سر بگذارد.

وی افزود: در سال 98 ما مشکل چندانی را شاهد نبودیم و در کرونا نیز اولین آرامستانی که برای غسل مسلمین و اجرای احکام الهی اقدام کرد، در تهران بود.

در ایام کرونا شاهد کاهش مسافرین حمل و نقل خطوط اتوبوسرانی و مترو بودیم که این امر بار مالی شهرداری را کاهش داد و این افراد در این شرایط کار کردند.

استاندار تهران تاکید کرد: در دوره پنجم، وزارت کشور و معاون عمرانی وزیر کشور همکاری خوبی با شوراها و شهرداری ها داشت که نتایج بسیار مثبتی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بندپی برای حضور شهردار و استاندار تهران در هیات دولت

پیشنهاد بندپی برای حضور شهردار و استاندار تهران در هیات دولت