مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-05سياسي

امنیت تهران را فراموش نکنید/ نیاز تهران به 120 کلانتری


فرماندار تهران از منتخبین شورای شهر خواست مساله امنیت تهران را فراموش نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تحلیف شورای ششم شهر تهران، که با حضور سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت رسول، معاون عمرانی وزارت کشور جمالی نژاد، معاون عمرانی چراغعلی در حال برگزاری است.

عیسی فرهادی در ابتدای این جلسه از مهدی چمران رییس سنی شورای ششم و نرجس سلیمانی جوان ترین عضو شورای ششم به همراه جعفر بندی شربیانی خواست در جایگاه هیأت رییسه قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه معمولاً در شرایط تحلیف گزارشی از انتخابات داده نی شود، گفت: انتخابات تهران از حساسیت داخلی و خارجی فراوانی دارد و اگر کمک های شهر داری نباشد در کمک های جانبی با مشکل مواجه می شویم.

فرهادی همکاری شهرداری تهران و حمایت های هاشمی رییس شورای شهر را در این دوره بی نظیر عنوان کرد و ابراز داشت: امسال در 22 منطقه 4 هزار و 290 شعبه افزایش یافت.

وی افزود: در این دوره شاهد افزایش واحدهای سیار و تشکیل کمیته بهداشت بیش از 3 هزار بازرسی داشت و شاهد توزیع 24 میلیون برگ تعرفه بودیم.

فرماندار تهران انجام 4 انتخابات همزمان را بسیار سخت عنوان کرد و افزود: کار ارزشمندی انجام گرفت و یک مورد ماحصل آن 21 نفر اعضای شورای شهر فعلی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت تهران را فراموش نکنید/ نیاز تهران به 120 کلانتری

امنیت تهران را فراموش نکنید/ نیاز تهران به 120 کلانتری