مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:352021-08-05سياسي

دمشق: سازمان منع تسلیحات شیمیایی به ابزاری در دست برخی کشورها مبدل شده است


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت که سیاسی کردن کار سازمان منع سلاح های شیمیایی باعث شده است که این نهاد بخش بزرگی از اعتبار خود را از دست بدهد و به ابزاری در دست برخی از کشورها تبدیل شود.

- نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت که سیاسی کردن کار سازمان منع سلاح های شیمیایی باعث شده است که این نهاد بخش بزرگی از اعتبار خود را از دست بدهد و به ابزاری در دست برخی از کشورها تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، بسام صباغ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت خواستار اصلاح مسیر این سازمان و بازگشت به نقش عادی خود به عنوان ستون اساسی و بی طرف در این زمینه شد.

صباغ گفت: سیاست زدگی که سازمان از آن رنج می برد، آن را از ماهیت فنی کار خود دور کرده و باعث شده است تا بخش زیادی از اعتبار خود را از دست بدهد و بجای آنکه حافظ امین اجرای کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی باشد، به ابزاری در دست برخی کشورها برای هدف قرار دادن دولت طرف توافق تبدیل شده است.

صباغ با ابراز تاسف از اینکه مباحث این شورا به بستری برای برخی از کشورهای عضو غربی جهت پرداختن به اتهامات گمراه کننده علیه سوریه بدل شده، گفت سوریه در سال 2013 داوطلبانه به این سازمان پیوست و با تمام جدیت و اعتبار تلاش کرد تا تعهدات خود را به موجب آن در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: سازمان منع تسلیحات شیمیایی به ابزاری در دست برخی کشورها مبدل شده است

دمشق: سازمان منع تسلیحات شیمیایی به ابزاری در دست برخی کشورها مبدل شده است