مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-04سياسي

تکلیف های تحمیلی بر دوش تأمین اجتماعی آینده این صندوق را به مخاطره می اندازد


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف های تحمیلی بر دوش سازمان تأمین اجتماعی آینده این صندوق را به مخاطره می اندازد.

- ایسنا/لرستان نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تکلیف های تحمیلی بر دوش سازمان تأمین اجتماعی آینده این صندوق را به مخاطره می اندازد.

دکتر عباس گودرزی در بازدید از خانه امید بازنشستگان که به مناسبت هفته تامین اجتماعی صورت گرفت با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به صیانت از صندوق تامین اجتماعی بیان کرد: دارایی و سرمایه تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان و مستمری بگیران است این مجموعه نباید حیات خلوت دیگران شود و لازم است که این دیدگاه و رویکرد اصلاح شود.

وی با بیان اینکه تکلیف های تحمیلی بر دوش سازمان تأمین اجتماعی آینده این صندوق را به مخاطره می اندازد، افزود: ارائه خدمات با کیفیت به بازنشستگان ایجاد انگیزه برای کارگران و بیمه شدگان فعلی را بدنبال دارد لذا باید بگونه ای منطقی و با یک نگاه راهبردی به آینده تصمیم گیری شود تا اثر منفی بر آینده صندوق تأمین اجتماعی نداشته باشد.

در ادامه این بازدید، مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به اقدامات ارزشمند سازمان در یکسال اخیر گفت: متناسب سازی حقوق مستمری بگیران از مهمترین گام های سازمان برای ارتقاء سطح معیشت این قشر از جامعه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف های تحمیلی بر دوش تأمین اجتماعی آینده این صندوق را به مخاطره می اندازد

تکلیف های تحمیلی بر دوش تأمین اجتماعی آینده این صندوق را به مخاطره می اندازد