مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 03:052021-08-04ورزشي

چشم و امید گیلان به کسب مدال کاراته کار گیلانی در المپیک توکیو


مسابقات کاراته المپیک توکیو فردا در وزن 50 و منفی 55 کیلوگرم آغاز و سارا بهمنیار ورزشکار گیلانی با رقبای خود برای کسب مدال رقابت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، از ظهر فردا مسابقات به المپیک صعود کنند.

ایوت گروناوا بلغار و مولدیر قزاق و همچنین آنا چریشنوا روس نیز توانسته بودند از طریق مسابقات کسب سهمیه آزاد  پاریس که خرداد برگزار شد جواز حضور در المپیک را کسب کنند.

سراپ ازچلیک ترک و آنجلیکا ترولوگا اکراینی و ون تزویان چین تایپه ای و میاهارا ژاپنی و سارا بهمنیار از ایران به ترتیب صاحب رنکینگ های یک تا پنجم المپیک توانسته بودند از طریق سیستم رنکینگ به المپیک صعود کنند.

سارا بهمنیار با اینکه چهار نفر اول رنکینگ المپیک هر وزن به المپیک صعود می کردند ولی به دلیل قرار داشتن کاراته کای ژاپن و میزبان بودن ژاپن به عنوان نفر چهارم رنکینگ سهمیه المپیک را کسب کرد.

با توجه به گروهی دوره ای بودن مسابقات سارا بهمنیار سه مسابقه پیش رو دارد و اگر سارا بتوانند زود ریکاوری انجام بدهد و برای مسابقات بعدیش آماده شود و با توجه به سرعتی بودن بهمنیار اگر بتواند از این ویژگی خودش استفاده کند قطعاً پیروز خواهد بود.

مسابقات کاراته در هر وزن با 10 شرکت کننده برگزار خواهد شد که به دو گروه پنج نفره تقسیم می شوند، این مسابقات به صورت گروهی دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم و امید گیلان به کسب مدال کاراته کار گیلانی در المپیک توکیو

چشم و امید گیلان به کسب مدال کاراته کار گیلانی در المپیک توکیو