مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1400 ساعت 00:002021-08-04اقتصادي

استان اصفهان روزانه نیازمند 600 تن گوشت مرغ است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: نیاز این منطقه به گوشت مرغ 600 تن در روز است که باید تولید بالای این رقم نگه داشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدحسن قاضی عسگر اظهار داشت: در شرایط کنونی بطور متوسط روزانه بیش از 300 تن مرغ زنده در استان اصفهان تولید و تحویل کشتارگاه ها و از این مقدار بیش از 200 تن گوشت مرغ تحویل مرغ فروشی ها می شود که برای این استان کم است.

   معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان ادامه داد: بنا به اظهار مسوولان جهاد کشاورزی، علت کمبود مرغ در بازار کاهش تولید آن بر اثر اعلام نشدن قیمت خرید تضمینی، خروج مرغ از استان و دستوری بودن قیمت است.

وی افزود: هنوز قیمت خرید تضمینی مرغ اعلام نشده است و به همین دلیل مرغداران انگیزه و رغبتی برای تولید مرغ ندارند و نگرانند که در صورت تولید با مشکل عرضه آن مواجه شوند.

قاضی عسگر با بیان اینکه یارانه مرغ را باید به روش های دیگری پرداخت کرد، در عین حال گفت: به ازای هر یک کیلو گرم مرغ 15 هزار تومان یارانه به آن تعلق می گیرد و تا زمانیکه این یارانه پرداخت می شود، موظفیم از هدر رفت آن جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم که این یارانه حیف و میل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اصفهان روزانه نیازمند 600 تن گوشت مرغ است

استان اصفهان روزانه نیازمند 600 تن گوشت مرغ است