مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 20:352021-08-04فرهنگي

مستند «اهل سفر» در شبکه مستند ساخته می شود/ اثری با موضوع دیدنی های آذربایجان


مجموعه مستند «اهل سفر» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش به سفارش شبکه مستند سیما در 26 قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، میترا روحی منش ، تهیه کننده این مجموعه دراینباره گفت:  اهل سفر در ادامه مجموعه مستند تاج زاگرس تولید می شود  که پیشتر و در  نوروز 1400 از شبکه مستند  پخش شد، پیش تولید این مجموعه مستند به تازگی تمام شده و به زودی تولید آن کلید زده می شود.

این تهیه کننده افزود: گروه مستند برای تهیه این مجموعه اینبار به استان آذربایجان شرقی و اردبیل می رود  و تاریخ، فرهنگ، مناطق مختلف و دیدنی، آشپزی و خوراکی های محلی و دیگر جذابیت ها و سنت های این سرزمین را به تصویر می کشد.

وی گفت: اهل سفر در دو اپیزود 13 قسمتی مجزا به نام های آوای میشو بخش آذربایجان شرقی و ساوالان بخش اردبیل ساخته می شود و درهر بخش مهدی خلیلی به عنوان راوی و مسافر زندگی روزمره مردم شهرها و روستاهای مختلف و فرهنگ ها و آداب و رسوم آنان را به تصویر می کشد.

پیش تر از این گروه مستند، مجموعه مستندهای رویای کارمانیا ، در قلب کومش ، گلستانم آرزوست و از سرمین شمالی   تولید و پخش شده بود.

راوی این مجموعه مهدی خلیلی است و از دیگر عوامل آن می توان به نویسنده و کارگردان : یاسر طالبی، تدوینگر و تصویربردار: فرحبخش فرهیدنیا، صدابردار: س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «اهل سفر» در شبکه مستند ساخته می شود/ اثری با موضوع دیدنی های آذربایجان

مستند «اهل سفر» در شبکه مستند ساخته می شود/ اثری با موضوع دیدنی های آذربایجان