مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 15:202021-08-04سياسي

جهاد خانوادگی از درسهای مباهله است


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به توصیف امیرالمومنین(ع) در آیه مباهله به عنوان جان پیامبر(ص)، اظهار کرد: واقعه مباهله درسهای زیادی از جمله اهمیت جهاد خانوادگی را به ما متذکر می شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به توصیف امیرالمومنین(ع) در آیه مباهله به عنوان جان پیامبر(ص)، اظهار کرد: واقعه مباهله درسهای زیادی از جمله اهمیت جهاد خانوادگی را به ما متذکر می شود.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از ایسنا ضمن تبریک اعیاد قربان، غدیر و مباهله، دو علت را برای کم توجهی به روزهای پس از عید غدیر و ورود زودهنگام مردم کشورمان به ماه محرم ذکر کرد.

وی تصریح کرد: در برخی استانها مانند یزد که همیشه عزاداری های محرم با شور خاصی برگزار می شود، بسیاری از هیاتهای عزاداری از قبل محرم برای هماهنگی و تمرین نوحه های ماه محرم در مساجد و تکایا گردهم می آیند و همین گردهمایی ها بعضا منجر به سیاهپوش کردن این اماکن پیش از ماه محرم می شود.

نجمیمی یکی دیگر عوامل را فعالیت هیاتهای محلی که روحانی محور یا خطابه محور هستند و گاها در عزاداری ها تندروی و اقدامات وهن آمیز در نگاه دین می کنند، برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد خانوادگی از درسهای مباهله است

جهاد خانوادگی از درسهای مباهله است