مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:502021-08-04سياسي

تعطیلی اصفهان تکذیب شد


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خبر تعطیلی یک هفته ای را تکذیب کرد و گفت: تصمیم برای تعطیلی استان ها در اختیار ستاد ملی مقابله با کروناست و درصورت اعلام تعطیلی استان توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، - جی پلاس؛ سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تعطیلی یک هفته ای اصفهان را در پی بحرانی شدن شرایط کرونایی استان که در شبکه های اجتماعی در حال بازنشر است نادرست عنوان کرد.

حجت الله غلامی روز چهارشنبه افزود: تصمیم برای تعطیلی استان ها در اختیار ستاد ملی مقابله با کروناست و درصورت اعلام تعطیلی استان توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، برنامه ریزی های لازم در ستاد استانی صورت خواهد گرفت.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اصفهان با اشاره به اشغال سریع ظرفیت تخت های بیمارستانی توسط بیماران کرونایی در پی بحرانی شدن وضعیت استان گفت: روزانه حدود300 تخت بیمارستانی در مراکز درمانی استان اشغال می شود و این در حالیست که آمار ترخیص بیماران به دلیل شرایط حاد آنها بسیار کمتر از بستری هاست.

وی با بیان اینکه امکانات بیمارستان ها و درمانگاه های استان اصفهان در حال اشباع و بستری ها در سایر بخشهای بیمارستانی در حال افزایش است از شهروندان درخواست کرد که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را بیش از پیش رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اصفهان تکذیب شد

تعطیلی اصفهان تکذیب شد