مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:352021-08-04سياسي

روایتی از «به توان میلیون»/ بچه ها خودشان غذا پختند و توزیع کردند!


در پویش «به توان میلیون»، دانش آموزان گل کاشتند؛ بچه ها خودشان البته با مدیریت بزرگترها، غذا پختند و در مناطق محروم توزیع کردند.

- برای کودکان کار بچه های انجمنی شهرستان رودان، ایستگاه دانش آموزی راه انداختند و به توزیع بسته های فرهنگی بین مردم پرداختند.

دانش آموزان شهرستان ری هم با مشارکت تیپ فاطمیون، غرفه تبلیغ غدیر در جوار حرم عبدالعظیم حسنی(ع) را راه اندازی کردند که در این غرفه، برنامه های مختلفی از جمله نقاشی کودکان، روایت غدیر توسط حجت الاسلام مرادی و سخنرانی برگزار شد که با استقبال رهگذران و زائران مواجه شد.

نوجوانان انجمنی اصفهان هم در روز عید غدیر با تهیه و بسته بندی بیش از 300 پرس غذای گرم، به سراغ کودکان کار رفتند تا نذری شان را بین آنها توزیع کنند.

* توزیع بسته های فرهنگی  دانش آموزان انجمنی شهرستان یزد بیش از 300 پرس غذای گرم به همراه بسته فرهنگی به مناسبت عید بزرگ غدیر خم در بین مردم و به ویژه خانواده های نیازمند توزیع کردند.

  دانش آموزان انجمن اسلامی اردبیل هم با ماشین نویسی فقط حیدر امیرالمومنین است و پخش نذورات، عید سعید غدیر خم را گرامی داشتند.

دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی مدارس شهرستان اراک هم 110 پرس غذای گرم را در شب عید سعید غدیر خم در بین نیازمندان و مناطق محروم شهر توزیع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از «به توان میلیون»/ بچه ها خودشان غذا پختند و توزیع کردند!

روایتی از «به توان میلیون»/ بچه ها خودشان غذا پختند و توزیع کردند!