مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 14:252021-08-04سياسي

قالیباف: تسهیل مراودات تجاری ایران و پاکستان به بهبود معیشت مرزنشینان کمک می کند


رییس مجلس در دیدار رییس مجلس سنای پاکستان ضمن اشاره به اولویت ایران درباره توسعه روابط با همسایگان گفت: تقویت مناسبات ایران و پاکستان و تسهیل مراودات تجاری می تواند منجر به بهبود معیشت مرزنشینان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به عنوان کشور همسایه ایران و پاکستان اظهار کرد: استقرار صلح و امنیت در افغانستان اولویت جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان تصریح کرد: از ظرفیت تمام کشورهای منطقه برای تأثیرگذاری در مذاکرات بین الافغانی باید استفاده نمود.

محمد صادق سنجرانی رییس مجلس سنای پاکستان نیز در این دیدار با اشاره به سابقه همکاری های فی مابین، اشتراکات دینی، تاریخی، فرهنگی و سرزمینی دو کشور را عامل تحکیم ارتباطات میان دو ملت در طول تاریخ دانست.

وی در ادامه بر حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مسلمانان مظلوم در اقصی نقاط جهان تأکید کرد و گفت: دولت و ملت پاکستان همیشه قدردان حمایت های مقام معظم رهبری و دولت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم کشمیر هستند.

رییس مجلس سنای پاکستان در پایان این دیدار ضمن تأیید سخنان رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص توسعه و تقویت بازارچه های مرزی و ارتقاء سطح همکاری های اقتصادی دو کشور افزود: پاکستان از هر نوع ابتکاری که منجر به گسترش همکاری های فی مابین شود استقبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: تسهیل مراودات تجاری ایران و پاکستان به بهبود معیشت مرزنشینان کمک می کند

قالیباف: تسهیل مراودات تجاری ایران و پاکستان به بهبود معیشت مرزنشینان کمک می کند